Jānis Kalniņš, augstskolas profesors
Sadarbībā svarīgākais ir vienoti mērķi, kā arī izpratne par uzņēmējdarbības nākotnes perspektīvu. Kā pozitīvu aspektu darbā ar BTC varu minēt spēju iedziļināties mūsu biznesā.
Ivars Priede, sporta preču veikala pārstāvis
Bijām izmēģinājuši vairākus variantus kā savu produktu piedāvāt tirgū, tomēr nesekmīgi. Jau sākām domāt, ka vaina ir produktā, tomēr nolēmām riskēt un izmēģināt vēl vienu pārdošanas veidu – telemārketingu. Liels bija mūsu pārsteigums, kad redzējām cik ātri var sasniegt rezultātu. Esam gandarīti par pirmajiem sasniegumiem un noteikti varu teikt – telemārketings ir viens no efektīvākajiem veidiem kā piedāvāt savu produktu vai pakalpojumu klientiem.
Aija Saulīte, telekomunikāciju centra pārstāve
Papildus citām mārketinga aktivitātēm, izmēģinājām arī telemārketinga pakalpojumus. Ir viegli salīdzināt, kas dod lielāku atdevi, un noteikti varam teikt, ka tieši telemārketings ierindojas starp veiksmīgākajiem pārdošanas pasākumiem.