Tiešais mārketings
Tiešais mārketings laika gaitā ir manāmi attīstījies un šobrīd ...
Mūsdienu pasaules vērtība ir tieša, nepastarpināta komunikācija, kas ļauj izprast klienta vēlmes un vajadzības, kā arī izskaidrot savu piedāvājumu. Telemārketinga efektivitāte var būt pārsteidzoša.
Balstot telemārketinga pakalpojumus uz zinātniski izstrādātu psiholoģijas teoriju pamata, iespējams ne tikai nodrošināt uzņēmumiem augstākos rādītājus un sasniegt vēlamo rezultātu, bet arī veidot pozitīvas ilgtermiņa attiecības ar auditoriju.
Read more »Pateicoties īpaši atlasītām un segmentētām mērķa auditorijām, nodrošinām precīzi virzītus telemarketinga pakalpojumus, kas sasniedz vēlamās mērķa grupas un sniedz rezultātu.
Read more »Telemārketings ir mārketinga instruments, kas visbiežāk sniedz tūlītēji un precīzi apzināmus rezultātus. Jūs varat būt droši par savu ieguldījumu atdevi.
Read more »We’re always on the look out for new projects and clients so if you’ve got an idea don’t delay.
Tiešais mārketings laika gaitā ir manāmi attīstījies un šobrīd ...
Interaktīvais mārketings ir tiešā mārketinga forma, kurā tiek izmantots internets un visas ar to saistītās iespējas – e-komercija, e-pastu nosūtīšana mērķauditorijai un ...
Telemārketings ir tiešā mārketinga metode izmantojot telefonu. Ļoti daudz uzņēmumu izmanto telefonu, lai pārdotu savu produkciju vai pakalpojumus – sākot no kancelejas ...
Tiešais pasts sevī ietver reklāmas materiālu izplatīšanu tieši mērķauditorijas pastkastītēs – sākot no brošūrām, bukletiem, katalogiem līdz pat video un audio ...